.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لایحه خدمات رسانی به ایثارگران در مجمع تشخیص

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: لایحه خدمات رسانی به ایثارگران برای تصویب نهایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد جعفری در جمع مشاوران و مسئولان امور ایثارگران دستگاه های اجرایی مازندران در استانداری افزود: تصویب این لایحه می تواند بسیاری از مشکلات حال حاضر قشر ایثارگری کشور را رفع کند.

وی با اشاره به برخی موارد قانونی خدمات رسانی به ایثارگران گفت: این قانون متاسفانه در برخی نقاط کشور اجرا نمی شود.

این مسئول وزارت کشور با اشاره به اینکه لایحه خدمات رسانی به ایثارگران در کمیسیون های مختلف مجلس بررسی و تصویب شده است، تصریح کرد: خدمات مدیران دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران ارزیابی خواهد شد.

جعفری بیان داشت: ملاک ارزیابی و عملکرد مدیران و پرسنل در دستگاه های اجرایی به نحوه برخورد این افراد با قشر ایثارگر جامعه است.

استاندار مازندران نیز در سخنانی با اذعان به مشکلات فراوان جانبازان و ایثارگران خواستار ترویج احترام به ایثارگران، خانواده های شهدا و جانبازان در جامعه از طریق مردم شد.

سید محمد کریمی با بیان اینکه اداره جنگ توسط ایثارگران صورت گرفته است، تصریح کرد: فرهنگ احترام مضاعف به ایثارگران، خانواده های شهدا و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران در استان گفت: مشکلات و مسائل جانبازان و ایثارگران در این کارگروه قابل رفع خواهد بود.

استاندار مازندران در عین حال توجه به جانبازان زیر 25 درصد را خواستار شد و افزود: پیروزی ملت بزرگ ایران مرهون رشادت ها و پایمردی مردان مرد عرصه پیکار و کارزار که همانا جانبازان و ایثارگران بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مرادي 1 اسفند 1387
چند سالي است لايحه حمايت ازايثار گران به داستان تبديل شده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.